Backpack adventure in Northern Thailand - Reisverslagen van Caroline - WaarBenJij.nu Backpack adventure in Northern Thailand - Reisverslagen van Caroline - WaarBenJij.nu
Backpack adventure in Northern Thailand

Vanaf 16 februari ben ik begonnen met backpacken.
De bedoeling was om eerst 2,5 week te gaan reizen en om vervolgens weer terug tegaan naar Chiang Rai om nog 1 of 2 weken als vrijwilligster aan de slag te gaan voor het programma CHEOPS van de foundation CREATING BALANCE THAILAND.
Echter is dit wat anders verlopen, waardoor ik nu blijf backpacken, helaas is hierdoor wel mijn reisprogramma behoorlijk anders verlopen dan ik in eerste instantie had gewild.
Echter geniet ik met volle teugen en ben ik ook van plan om langer te blijven, zodat ik in ieder geval de buurlanden LAOS en CAMBODJA kan bezoeken, zoals ik wilde.
Daarnaast wil ik ook erg graag naar Indonesie en wie weet ook wel naar Vietnam, oftewel ZUID-OOST AZIE!

Ik hoop dat jullie mijn reisverslagen met plezier zullen lezen en ik kijk uit naar jullie reacties.

Liefs

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

Begin van mijn backpacking, rit naar Chiang Mai

18 Februari 2014

Avontuurlijke eerste backpack week in Chiang-Mai
Caroline

Hallo iedereen, Welkom op mijn reislog :) Erg leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn site.

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9084

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Backpacking in Zuid-Oost Azië

15 Januari 2014 - 09 April 2014

PAY IT FORWARD - Thailand - CHEOPS

16 Februari 2014 - 09 April 2014

Backpack adventure in Northern Thailand

Landen bezocht: